hanna roth

live, love, laugh

svar på kommentar

Publicerad 2010-05-21 07:42:59 i vardags,

Läser igenom mina kommentarer nu som jag fått när jag var i Schweiz, och såg att det var en heldel som undrade om matte B provet. Sorry att jag inte har kunnat svara, men hoppas det gick bra för er ändå! Det gjorde det däremot inte för mig, så jag kommer få sitta med matten i trean också, vilket jag hade hoppats på att slippa...

Matte måste väl vara det mest onödiga som uppfunnits.

Föressten så är jag dum i huvudet så jag råkade ta bort ett gammalt inlägg med olästa och opublicerade kommentarer. Det var ju dumt. Så that's why du inte får svar på din kommentar.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-05-21 10:49:17

Sv: Haha okej :P

Matte är för det mesta onödigt, man klarar sig ju med plus och minus i vanliga fall :P

Postat av: vikky

Publicerad 2010-05-21 11:20:58

Yes det gör jag :p

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-05-21 12:57:21

Sv: Ja, det hoppas jag med :)

Haha, klart jag vann :D Nej, det var nog många före mig i mål :P



Hon mår sådär, har blivit så smal. fast annars mår hon rätt okej, är pigg (och skitarg på mig för att jag avmaskade henne förut) :)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-21 20:24:28

sv; Ja dom är ju halvsyskon! Samma pappa ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela