hanna roth

live, love, laugh

Världens bästa häst ♥

Publicerad 2010-09-15 22:11:29 i speeden <3,

Nu måste jag ju skriva om min plutt. Har mycket att skriva av mig, som av någon anledning inte kommit ut på bloggen än. Hoppträningar, dressyrträningar och det bästa av allt: körning! Häromdagen fick jag något ryck och red iväg till Terese i stallet en bit bort, och skulle ge mig på att köra Speeden. Eftersom han är körd mycket tidigare så trodde jag inte att det skulle vara några problem....

och det var det inte heller! Gick super och han tyckte det var jätteroligt. Så lite småsugen på att köpa rockard+ sele nu... Vi får la se vad ekonomin tillåter. Får jag jobbet kan jag belöna mig med en sele iallafall!

 

Kommande Tävlingar:
9/10 Kallblodsdressyr Askersund
10/10 Kallblodshoppning Karlstad
23/10 Hoppning ÖLFF

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-09-15 22:17:04

Sv: Varsågod! Hur gick det? DÄr har jag också vart på arbetsintervjuv en gång :p

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-09-15 22:56:00

Sv: Ja du, kommer inte ihåg för de var för typ 2-3år sen. Men kommer ihåg att hon som intervjuva frågade massor om ifall jag var tävlingsinriktad och så.. MEn ja har för mej at jag fick svar på en gång att jag fick det, men jag tackade nej sen för ja ville inte jobba på provision :/ Men de gick säkert bra för dej :D

Postat av: Malin

Publicerad 2010-09-16 07:48:49

Hääärligt....=) (blev ett litet fel i texten bara, nästa bästa... emn okej... ,))

Guu va kul, då blire tolkning i vinter, Winnie älskar de...!!

Kramar om

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-09-16 16:11:18

Sv: Ne precis det är ju bättre än inget :) Du får säkert jobbet :D Håller tummarna!!

Ja jobbar inte, Ja pluggar till sjuksköterska på örebrouniversitet :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-09-16 18:37:38

Kallblodsdressyr i askersund? Låter intressant :)

Jag vet inte, ska se vad som måste göras med bilen först, om det är genomförbart att jag fixar att laga den :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela