hanna roth

live, love, laugh

okejjjjjjjjjjj jag är FRI

Publicerad 2011-07-03 14:33:53 i vardags,

hejhopp
det var minst sagt sjukt längesen jag bloggade. men det är lugnt, jag är inte lika freakig som jag var förut. men av någon anledning hamnade jag här ändå och passar på att skriva lite.

allt är så .... annorlunda! men det är så jävla skönt!
aldrig mer skola (inte än på ett tag iaf)
lever livet som student!

vad händer då?
jag hänger mestadels ute på vischan hos min älskling och poni, jobbar, sliter och försöker ha lite fritid. men jag är lika dålig på att inte boka upp mig på grejer som jag var förut, det ska det bli ändring på. punkt slut.

nu ska jag pussa på min pojkvän sen kila ner till speeeeeeeeden med speed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela