hanna roth

live, love, laugh

Hack i kinden

Publicerad 2009-08-23 20:35:51 i vardags,

Just nu känner jag bara, typ, sitta i soffan några veckor. Eller sova. Eller nej, typ rida, vara i stallet och inte göra något alls. Men ändå inte. Vill vara med mina vänner. Skitsamma, jag är trött. För trött, så jag inte känner mig så trött som jag egentligen är. Har inte ätit någon mat idag, för var så hungrig så jag inte kände att jag var hungrig längre, ni vet. Så jag gjorde en sallad, av typ paprika gurka salladsblad och ägg. Mmhmhm gott var det, men inte ett dugg matigt. Så är lite tom i kroppen utan energi.

Var i Varberga förut. Usch vad jag inte vill bli mamma, eller alltså. Hade med mig syrran som hittade kompisar överallt och sprang runt överallt och lekte med dom. Gick inte en sekund utan att jag fick oroa mig över var hon var. Även fast jag visste vart hon var, och med vem, och hon är verkligen ingen som rymmer iväg, som jag gjorde någon gång när jag var liten, hehe. Jag förstår er mammor. Kunde inte ens se på Emd utan att oroa mig, haha, stackars mitt barn kommer få vara med mig vart jag än går :o
 
Men Emd var lika grymma som förra gången! Eller ja, bättre skulle jag tro alltså. Var där med bra folk också. Ella, Matilda, Julius och Martin, och hittade fler folk där. Var skönt att slippa jobba idag alltså. Jag har ont i kinden, därav min underbara rubrik. Åh borde starta i bloggrubrik-SM, eller hur! Martin och jag lekte som småbarn, sen hände det en olycka nummer 1. Jag flyger typ iväg aslångt och landar på backen, sen en nummer 2 olycka, han råkar typ nocka mig så jag fick blodsmak och hack i munnen, det var gott. Not. Hehe det rimmade. Men jag tycker om Martin ändå, puss!

Nu ska jag fortsätta nörda. Funderar på att lägga ner bloggen, som vanligt, känns ovärt.
det får bli som det blir, hare bra! pössen nössen tössen mössen!

Kommentarer

Postat av: Anchi

Publicerad 2009-08-23 21:10:01

NEJNEJNEJ, du ska INTE lägga ner bloggen! Du har haft den sen december, fan stort rekord för dig. Just a big nono, gör det inte!

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-08-23 21:56:13

Jag tycker INTE att du ska lägga ner bloggen, vad ska jag då roa mig med? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela