hanna roth

live, love, laugh

Mellandagsrea

Publicerad 2009-12-26 23:04:47 i vardags,

Alltså. Gud vad bra och billigt allt är. Eller, billigt vet jag inte, men mindre dyrt. På den såkallade mellandagsrean alltså. Hehe!

Idag har jag hoppat världens bästa häst i ridhuset. 80 cm oxer blev det! Han är så himla duktig, sjukt duktigt för att ha gått och dragit timmer hela sitt liv typ. Min älskade Speeed! Kommer bilder och filmer nån dag, för det måste ni bara se. Han är bäst.

Sen blev det shopping med bästa vännen. Köpte en skjorta och en ulltröja på Carling! LOVE IT. Dock 70 % ull i Ulltröjan (hahahhaha) som jag är allergisk mot men det ska väl gå. Eh, den kostade ju bara 349 :- istället för 699:-. Fett vääääääääääärt! Skulle köpt några till men då försvinner sparpengarna, och det vore ju tragiskt.
Blev simpla bruna leggings på Gina också.





Imorgon äre återträff på KJ, ska bli kul att träffa gamla 9a!

PINK <3

Kommentarer

Postat av: Anchi

Publicerad 2009-12-26 23:11:17

:D :D :D

mellandagsrea ♥♥

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-26 23:15:22

hahaha men eller hur, vi kan la kolla lite. hittar du ngt du vill ha så kan jag köpa det till dig. inte för dyrt :D haha!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-26 23:47:25

meeh jag vet ju inte. ville ju ha tillbaka mitt träns, som du gav bort :p hahaha! men typ ett sånt fast i stl full/svart, finns på stallstugan :D

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-12-28 20:24:37

Sv: Ja..



Jag gillade skjortan :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela