hanna roth

live, love, laugh

Bra dag med horses

Publicerad 2009-01-10 20:24:20 i fjordisar,

Steg upp runt 10 slaget och cyklade till Klund. Hade samma kuse som vanligt.
Såklart var det hoppning, woho. Sketanervös, tycker inte riktigt om att hoppa hästar över 170 snäppet alltså :p
Men det gick jättebra, kändes faktiskt bra. Han tog väl inte riktigt tag i bettet men ändå drog, fast så jag hade koll! Blev bara små hinder och det räckte lagom.

Jag har bestämt mig iallafall ;
- jag slutar rida på Klund v 5. Så satsar jag allt på Maja! Allt! Ett stall räcker gott å väl. Jag slutar endast för att det blir lite mycket pengar med lektioner på två olika ställen, eller tre.
För jag ska börja rida dressyr för Cicci :D:D:D:D på karslund då. Med maja! Super roligt. Någon gång ibland sådär.
När virre vill skjutsa ! Haha

Kommer bli bäst!

Kom nyss hme från Fjugesta, har varit och ridit Julle och sådär. Eller ja, var ju inte största rundan man kunde välja men runt ett gärde iallafall. Vikky fick reda på värsta nyheten och bestämde att byta foderhäst (var tvungen att skriva det här). Så när Tilde säljs, foderhästen hon har nu, så kommer hon ta Juni istället. Hennes pärla. Jag är så glad för dig !
Någon som letar stor/tjock/påbörjadinridning fjording? Hör av er till henne, haha :)

Jag tror inte jag nämnt det, men jag har ju velat fram och tillbaka över att jag ska ta Julle på foder och sådär. Jag vet att det hade blivit hur jävla bra som helst. Men jag kan inte lämna Maja. Aldrig mer. Det är MIN pärla.Om jag vinner en miljon på lotto tänker jag ta båda hästarna.. Okej, då kanske man borde börja köpa lotter? Orka.

En till glad sak ; ULLARED bestämt datum 18 februari! Shiiiit vad kul. Mest fjordingfollk dåå, om det är någon pepp på att följa med så äre bara att säga till. Sportlovet, en onsdag. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela