hanna roth

live, love, laugh

17 år =D

Publicerad 2009-07-08 13:35:49 i vardags,

Godddagens. Jag är aptrött. hihi, alltid... Nejmen, dagen/kvällen blev GREAT! Riktigt lyckad.

Efter jobbet, slutade 14.30 igår, då spöregnade det... Då kom Jimmy, mormor och börje, haha härlig blandning. Sen kom Anchi. M&B hade köpt 15 liter jordgubbar, massa chps, typ 10 liter dricka. Ja osv... Stor fet tack till dom! :) Runt 19.00 kom det massa vänner och sådär. Vi hängde på gården. Det var hur mys som helst. Fick presenter och sådär också. Bla, presentkort på gina, böcker, filmer, halsband, örhängen (som inte kommer till någon användning för jag fortfarande inte har hål i öronen, hahahaha), vattenballonger (som tog slut igår), slangbella, nytt hackamore till Maja.. Och ja massa roliga saker :)

Det var toppen, mår så bra med mina vänner. Ni har gjort mig till den jag är.
tack å puss å hej!

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-07-08 14:29:21

<3

Postat av: Elin

Publicerad 2009-07-09 10:39:55

hej! synd att jag inte kunde komma på din födelsedag... :( Men jag glömdebort att smsa dig, var i nyköping. Du får din present nån annan dag ;) pusspuss och grattis i efteskott! <3<3<3

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-07-12 21:31:22

Grattis :D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela