hanna roth

live, love, laugh

Fotobok

Publicerad 2009-07-27 19:23:23 i blandy,

Kollade in på en kompis blogg, eller ja, anchis kusin/jimmys systers blogg och såg att hon bloggat om fotoboken.Man kunde tydligen få en gratis fotobok från fuji direkt om man bloggade om självaste fotoboken. gå in här -> http://www.fujidirekt.se/blogga/



Helt sjukt bra ju! Jag som älskar att fixa med foton och allt det där. Så en fotobok är ju helt perfekt.

I en fotobok kan det finnas allt möjligt. Det bestämmer du själv. Min har jag tänkt fylla med gamla minnen, med hjälp av texter och bilder. Bilderna kan vara i många olika former och färger, du kan göra precis hur du vill, det är det som är så bra. Du slipper också det jobbiga limmandet och klippandet hemma. Det kan lätt bli lite småjobbigt faktiskt. Bilderna ramlar ju ändå bara av efter några månader för limmet torkat. Därför är en fotobok så fantastiskt bra!

Jag har inte riktigt bestämt än vad min fotobok ska handla om, jag har lust att göra flera stycken!
Men min allra första fotobok ska nog handla om Fjord-SM i Vaggeryd det här året.. Annars får vi se vad det blir för något. Därifrån har jag ju iallafall många snygga och bra bilder.

Som sagt, vill du inte ha den själv, kan du ge bort till någon söt människa. Antingen i present eller bara för att vara snäll =) och tack Johanna för tipset, toppen!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-28 00:25:39

Var så god :) Ja har fått min "rabattkod" nu också så de fungerar :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-07-28 09:02:24

A, okej men då vet jag det, ska bara fråga runt lite om det finns någon som vill följa med :)

Jo, det har jag =) Samma som min mail, kan du se adressen om jag skriver i den på e-postadress?

Postat av: Elin

Publicerad 2009-08-03 17:58:55

fan vad bra! ska jag också göra hahah



sv: nej inte klippt mej ännu, ska göra det när jag får lönen haha. Föressten du känner en som heter Kajsa va? För jag jobbar med henne på kollot ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela