hanna roth

live, love, laugh

En stor fet gäsp

Publicerad 2009-06-01 07:46:03 i vardags,

Godermurg´n.
Tjena vad trött jag är. Har haft en toppen helg. Jobbat och slitit som en jag vet inte vad, sedan Yeah festivalen i Stadsparken. Så himla kul festival, typ halva Örebro kommer ut, heh, nej men nästan iaf. Sjukt mycket folk, sjukt fint väder, och endel sjuk bra band! Igår kväll var det bla Ape rape Escape som det var aplänge sen jag såg, Intohimo, Elefant och Blindside! Gött.

Jag ska inte till skolan förns vid 12, men ska lämna syster i skolan, mamma har öroninflammation och pappa jobbar första dagen på nya jobbet. Man får väl hoppas att det går bra :)

Robin har ju varit här sen i fredags, min älskade bästis från Norrland. Vi har haft så sjukt kul, även fast jag jobbat mestadels av tiden, han tycker det är kul att leka kapten han med, hihi.

Idag ska jag och köpa tävlingsjacka/kavaj.
Imorgon fyller Maja 11 år, OCH det är Krampen!
På torsdag får jag sommarlov, fatta, på torsdag. Åh livet är gött det. Pussinuss

Kommentarer

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2009-06-01 12:42:15

Låter som ett helt ok liv! Puss på dej

Postat av: jessica

Publicerad 2009-06-01 17:39:48

<3 hjärta dig bebis, roligast med dig alltid.

idag, anton tre gånger, hahahah!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela