hanna roth

live, love, laugh

En större storlek..?

Publicerad 2009-11-07 12:27:48 i healthy,

Nej skulle inte tro det va.
Vafan nu fick jag nog.

Antingen så lämnar jag tillbaka brallorna och får tillbaka 249 kr. Det får man inte ridbyxor för i stan. Så känns ovärt. Plus att det var ett himla krångel att skicka tillbaka dom.

Eller så går jag ner några kg, så får jag lätt på mig dom. För en storlek upp. Aldrig i mitt liv.
Så nu är jag sträng mot mig själv. Men innan årsskiftet SKA dom sitta bra!

Godis äter jag inte, så Jag ska hoppa över:
- kakor, bullar, bakelser och sånt
- bröd över huvudtaget (bara knäckebröd)
- läsk
osv, allt annat skit som man inte borde trycka i sig.

istället äta mer utav:
- frukt
- dricka mer vatten
- filer/yougurt
osv..

och nu Faaan sätter jag igång med träningen seriöst igen. har förtusan gymkort.
Anchi min gode vän är på denna träningsperiod så nu fan kör vi bruttan!
Känner du dig manad att vara med så äre bara att du hakar på.

Måndagar - Gymma, mycket kondition.
Lördagar - Simma (och ev gymma också)

rider 2 gånger i veckan och cyklar varje dag. så fort jag får tid till det - träna!



NU PEPPAR VI VARANDRA BBY!

Mitt mål är alltså:
"Att innan Nyårsskiftet (2009-2010) SKA byxorna sitta som dom ska. "

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-11-07 12:28:44

YES, nu jävlar!

Postat av: sarah

Publicerad 2009-11-07 12:35:48

lycka till! :)

Postat av: sophia

Publicerad 2009-11-07 15:53:27

klart jag kmr den 4:de om jag inte är sjuk eller i någon annan stad!

mohaha jag vill också bli peppad av er och va med på det dära fast jag tränar ju på friskis :o

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-11-07 17:34:32

haha jag e arg på allt o alla:)

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-11-07 17:42:13

Lycka till =)



sv: Jo det finns bio där, och dom har hela tre biosalonger :) Jo jag tog sprutan i torsdags, men det börjar lätta på värken nu :P

Postat av: jessi

Publicerad 2009-11-07 19:24:14

jag vill hänga på och simma någon dag!! var på deed förut en sväng men du var inte där?! PUSS

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-07 19:55:52

MEn har ju inga pengar :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela