hanna roth

live, love, laugh

Studiedag

Publicerad 2009-09-25 08:13:38 i vardags,

Godmårrn där i stugerna.

Idag har jag studiedag, så najz alltså. Fast har en liten anteckning på mobilen men grejer jag måste göra. Typ sååå boring för er men skriver det ändå. För jag är sån. I have to- Ta ut pengar, framkalla bilder, boka bion, skulle behöva städa lite. och sen klockan 12.45 blire rep med Jessi och Mackan, och ikväll bio med Elin! Ev deed efter det, är ju jam kväll ;)

Och cpjag som är uppe nu, när jag egentligen har sovmorgon. Pappa väckte mig. "Tja vill du ha två toast från mcd?" hahahah klart som fan jag skulle ha dom, och sen blev sen liiiite svårt att somna om.

Har inte hunnit vänja mig vid att jag inte har någon dator än riktigt.... det är konstigt. men jaja, blir nog bra =)

Blir kanske att slå sig ner och kolla på den här filmen också. Vi får la se.



pöss

Kommentarer

Postat av: pelle

Publicerad 2009-09-25 15:21:32

HAHAH xD Bloggkillen kommer ;P



Oh, Juno är grym - bra val!

Postat av: linnea

Publicerad 2009-09-25 15:38:09

men måste har 260poäng till ett av programen o typ 200 till ett annat o jag ska söka till båda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela