hanna roth

live, love, laugh

100704 två dagar kvar

Publicerad 2010-08-04 10:30:06 i vardags,

Jag säger som vanligt. Tiden går ruggigt fort. Jag hinner inte tänka. På fredag ska jag åka bort i 10 dagar och jobba. Taffsnäs wiho. Men jag förstår inte ens än att jag ska dit, eller att Speeden är min. Jag är lite borta i hjärnan jag. Men man får skylla på att det är sommar. Dock så saknar jag att bada och sola och försöka bli brun men bli röd istället. Det var längesen..

När jag kommer tillbaka hem från jobbet på ridlägret så ska jag sätta mig ner och nöta matte i en hel vecka. Emma har erbjudit sig att hjälpa mig, så håll tummarna för den 23e har jag typ nationella prövning, då JÄVLAR ska det gå!!!!!!! PUSS

Kommentarer

Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Publicerad 2010-08-05 22:34:15

FÖRLÅÅÅÅT HANNA! Jag har inte sett din kommentar angående bloggdesign förrän nu :o

Självklart kan jag göra det! Det kanske tar lite tid bara då jag inte har all tid i världen... Kan du inte skicka lite bilder, ev några ideér om hur du vill att designen ska se ut med färger, headerbilder m.m. till min mail så klurar jag lite på det?



Håller alla tummar och tår för dig nu! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela