hanna roth

live, love, laugh

Nu gäller det att njuta

Publicerad 2010-02-19 13:16:02 i vardags,



Yihoooo! Är det jag som är glad eller. Äntligen! Kändes faktiskt som att vi hade jullov nyss, och snart är det ju påsklov. Tiden går fort kan man säga. Nu ska jag ta vara på lovet så himla mycket, njuta sönder, för att sedan komma tillbaka dundertaggad till skoooolan.

Nu har jag 10 dagar ledigt. Åh vad skönt. Fast jag har inte lämnat skolan än, sitter i datasalen och degar. Sen blir det upp på stan en sväng, jag är taggad på friskis men vi får se..

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2010-02-20 10:12:09

ofta du har sportlov NU!? :o jag har om en vecka :(



sv: vanilj har jag jätte svårt för, tkr inte alls det luktar gott faktiskt...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela