hanna roth

live, love, laugh

Planer för morgondagen

Publicerad 2010-02-27 00:21:02 i speeden <3,

Imorgon blir en rätt lugn och härlig dag.

Ska dra ut till stallet på morgonkvisten.. eller, förmiddagen kanske det kallas när klockan är 10. Jag funderar på att rida runt på gärdet, det är ju sjukt bra träning. Då får han arbeta rejält med tanke på all snö som ligger där. Om den ligger kvar förstås, kanske är översvämning imorgon. Det har varit plusgrader och töigt hela dagen så man vet aldrig. Mig gör det inget. Jag gillar vårat väder. Efter stallet blir det hem till Anchi världens bästa vän och fira henne.

Måndag börjar närma sig... jag har inte hunnit bli nervös än, men det kommer väl. Om jag får tid för det. Är sjukt mycket att tänka på nu. Eller egentligen inte. Det jag tänker på är typ: Kommer det gå bra, kommer han trivas i Latorp, kommer jag verkligen hinna med? Osv.. Men vad kan gå fel egentligen? Eller ja, allt. Men jag håller tummarna att det går super, och eftersom jag är en positiv girl så tror jag att det blir bra.

Bildbombning på min älskade medryttarhäst Speeden som blir min foderhäst på måndag:







alla bilder från ett och samma tillfälle i vintras. <3
Bara så ni vet, så kommer nog den här bloggen bli lite mer hästinriktad nu när jag får speeden, men låt det inte skrämma er ;)

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2010-02-27 01:29:08

ni är så fina :) tror det kommer gå jättebra! hihi

Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Publicerad 2010-02-27 09:26:17

sv: tack så jättemycket!



Vad kul med foderhäst! Jag gick också från att vara medryttare till att bli fodervärd för ungefär ett halvår sedan :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-27 20:35:20

hihih.

Bara så ni vet, så kommer nog den här bloggen bli lite mer hästinriktad nu när jag får BLOGGEN, men låt det inte skrämma er ;)



skrev du fel eller fattar jag fel? :$

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela