hanna roth

live, love, laugh

Boxaerobics när den är som bäst framför tv:n

Publicerad 2010-01-26 20:16:12 i healthy,



Den här dvd:n fick jag av Unni i julklapp. Orkade faktiskt inte dra iväg till Gustavsvik så satte på den på Tv:n, peppade syster och körde igång! var faktiskt superkul, bra träning under en timma ungefär. Både aerobics (koordination) och kondition+styrka. Jag är ju inte den bästa på att röra mig snyggt... nu lär det bli bättre när jag kommer kötta aerobics hemma OCH på friskis. Hahahhaha, är du pepp på att köra med mig här hemma så säg till, är ju lite billigare! tillochmed gratis ;)

en grej till: Jag blev lite inspirerad av min vän edvin, att inte sitta vid datorn så mycket. Man fastnar lätt här flera timmar. och vad tjänar det till egentligen? njae ingenting typ. Så 30 minuter om dagen MAX! Fan vad gött! Det låter som att jag plågar mig själv, men blir bra i längden.

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2010-01-27 01:16:40

ÅH! jag är lätt på någon gång ;) sjukt värt ju!

och JA, jessi och roth i mars, HELT KLART!! <3

Postat av: Madde

Publicerad 2010-01-27 06:41:38

neee Örebro är nog närmare om inte annat är de ungefär desamma västerås som örebro men då är ju öret trevligare :)

Postat av: edvin

Publicerad 2010-01-30 22:25:28

gött hannis :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela