hanna roth

live, love, laugh

Världens underbaraste 18årspresent

Publicerad 2010-07-07 23:26:18 i speeden <3,

Kunde min första dag som 18 år blivit bättre? Jag tror faktiskt inte det.
Jag måste få säga det direkt, för jag har fått den allra bästa födelsedagspresenten jag nånsin hade kunnat tänka mig: En häst. Underbara Speeden är nu min. Jag är hästägare. Försöker smaka på ordet men det känns fortfarande overkligt... Jag har världens underbaraste häst, och tack världens bästa familj!

Tack alla som kom förbi och firade mig idag, och alla ni andra för alla gratulationer (känns lite gammalmodigt att säga så men hur säger man annars liksom..
Försök att ha en likafin kväll som min dag har varit, alltså AMAZING!



Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2010-07-07 23:38:38

gratttis så mycket! hoppas du fick en skitbra födelsedag :D och grattis till speeden, var det de som hon hade smsat till dig om haha som du berättade? ;)

Postat av: zara/nä

Publicerad 2010-07-08 16:19:44

gud vad kul :D!

Postat av: Carro

Publicerad 2010-07-10 17:54:06

Åh, gud va kul. Grattis! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela