hanna roth

live, love, laugh

Okej, nu ska jag snacka om annat

Publicerad 2010-07-08 00:40:04 i vardags,

.. Ellleeeeeeer? Ni förstår väl kanske själva att 98 % av allt som kommer skrivas här i bloggen, kommer handla om hästen. Eller ja, det har det väl alltid gjort. Men det är ju ändå en helt annan grej nu när han är min. Min älskade häst.

Men iallafall, jag måste få prata av mig. Dagen har varit PERFEKT! Förutom en häst, så har jag fått:
- En ny mobiltelefon (sony ericsson miljömobil, assssssssssnygg)
- Massaaaa pengar
- Presentkort
på H&M och Hööks
- 20 balar hö!
- Lite flytta hemifrån grejer
- Vuxengrejer.... eller ja, rätt hemliga saker (a)

Nu sitter jag och söker jobb. Jag är vråltaggad på ett extrajobb i höst. Sjukt det låter, men så är det faktiskt. Har nyss sökt jobb på Löplabbet. Känns värt att man behöver vara en aktiv löpare då... Hurtig och träningsnarkoman är vad jag är, men kanske inte just den rätta löparen. Äsch, det ska jag bli! Håll tummarna för mig. Men jag fortsätter söka vidare, har värsta listan med jobb. Får väl ta någon dag jag går runt och delar ut mitt CV med ett leende på läpparna.
Någon som har ett förslag annars på vart jag skulle kunna söka jobb?

Godnatt nu mina fina vänner.
PUSS&KYSS /18årigahästägarenhannarothsomharvärldensbästafamiljsläktvännerochalltdetdär

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela