hanna roth

live, love, laugh

impulsresa till norrland

Publicerad 2010-06-05 22:10:58 i vardags,

Jomen vi kände för det. Unni och jag är som vi är. Med biljetter och pepp och allt klart (förutom packning typ) så drar vi till Norrlanden på måndag eftermiddag. Anledning: Hon för att hälsa på sin farmor och jag för att hälsa på min distans-bästavän! Ska bli asgöttttttt, för jag har bara hälsat på han en gång (han har varit här jamen typ 47) så jag kände att det var dags och att tiden var inne.


tur att vi är så otroligt snygga.

Dock så kommer jag sakna min plutthäst, men Anna och Mammsen är hemma och tar hand om han... Sen åker vi bort ännu en vecka, så jag kommer vara borta 2 veckor, och det är helt sjukt länge egentligen. Men ska bli supermys. och jag SKA ha dataförbud. Eller okej, det är väl bra att kolla mejlen om någon chef sagt något eller så, men annars typ ingen facebook eller blogg. Jag har telefonen för att vara någelunda tillgänglig.

Kommentarer

Postat av: zara/nä

Publicerad 2010-06-05 23:09:54

sv: haha vet! de är från panic and action förra året.



Ha det så kul i norrland föresten :D

Postat av: vikky

Publicerad 2010-06-06 01:50:43

hahaha, kanske liiite långt att cykla? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela