hanna roth

live, love, laugh

inget annat än sleeeeeeten

Publicerad 2010-05-02 19:26:20 i kulturis,

Det är vad jag är. Men kul vare igår! STÖRT JÄVLA KUL! ni missade något som inte kom. Jag snackar om Bring The Noise festival såklart. Kom väl drygt 320 pers, och det var mer än vi förväntade oss. Allt flöt på bra och var skoj, tills det var dags med städningen då. Det är väl inte så kul kanske.... Efter 22 tillbringade timmar (från 06.00) med bra folk kom jag hem till min säng strax efter 03.00 på "söndagsmorgonen". Väääääärt.

Idag har alltså varit en lagom seg dag, och eftersom att jag är sjuk och det är bajs så stannade jag hemma från världens bästa Vokens. Vi drar föresten till Schweiz om en vecka. Galet pepp. HA DET FINT!



inget var trots allt mer bäst än INTOHIMO igår. alltid underbaaaaaaart!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-05-02 21:33:07

Sv: Vad smart du är :P Jag hade inte ens sett att man måste byta månad! :P



Ja, fast man lär väl inte vinna för det :P Ja, är lite sugen på en faktiskt, skulle ha köpt ngt på Hööks :P

Postat av: sophia

Publicerad 2010-05-02 21:51:51

tack mohaha! vad kul :D ne tyvärr haha Natalie har fått 3 st och jag har 2 kvar som jag ska behålla!

Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Publicerad 2010-05-03 10:17:58

Synd att jag hade bokat upp mig på hästfotografi annars hade jag gärna kommit! Och INTOHIMO säger jag bara, nu ångrar jag mig lite... ;D



(Förresten har min pojkvän spelat innebandy med han tvåa från höger och sämre förlorare får man leta efter. Så nu vet du det, haha ;)

Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Publicerad 2010-05-03 11:19:45

sv: Jag har tyvärr haft fullt upp hela helgen så jag hann inte komma :( Men kul att det blev så bra :D



Usch vad jobbigt att du blivit sjuk, jag har dragit på mig en riktig dunderförkylning så jag kan inte heller njuta av vädret riktigt. Och Justus som precis börjar bli sig själv igen kan jag inte riktigt rida som jag ska, för att jag är sjuk. Vi ligger på ungefär samma stadie nu känner jag ;)

Men Gud vad bra att han är bättre iaf!Tro mig, jag vet hur jobbigt det är att inte vara säker på vad som är fel med ens häst. Hoppas han blir friskförklarad snart :)



Oj vad jobbigt! Förstår verkligen hur det också känns. Tänk efter vad du ska göra efter gymnasiet. Jag skulle mer än gärna köpa Justus om det inte var för att jag kommer bli en fattig student som ska plugga vidare efter gymnasiet. Men planerar du att jobba eller så så är det ju en annan femma. Tänk framåt. Hur jobbigt det än är så var jag från första början tvungen att inse att jag endast kunde ha hästarna i max två år (om ens det) om jag skulle kunna plugga vidare sen. Hoppas du kommer på någon bra lösning! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela