hanna roth

live, love, laugh

Tisdagen den 19/10

Publicerad 2010-10-19 20:56:22 i vardags,

Bloggen blir återigen det som får knuffas till sidan. Finns varken ork, tid eller lust. Är liksom igång med 3 bloggar nu - den här, min projektarbetesblogg & helenihanni . Så det blir rätt mycket om jag ska försöka blogga på alla tre dagligen.

Det är sjukt mycket plugg nu. Men det är väl bara att kötta antar jag, sista året. Studenten i vår. Helt sjukt vad tiden går fort. Snart är det vi som står där på flaket och skriker! Jahapp, hur fan ska studentmössan se ut då?

Jag är proppmätt på kladdkaka och förut åt jag McFlurry Magnum. Snacka om att tider förändras. För typ exakt ett år sen var jag sketapetig men hur mycket jag tränade och vad jag stoppade i mig, sjukt egentligen vilken skillnad det är nu. Jaja, den tiden kommer väl tillbaka igen nångång.



HÖST2010

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2010-10-19 21:48:52

Så snygg är du :)

Postat av: unni

Publicerad 2010-10-23 12:43:15

hahah "hur fan ska studentmössan se ut då" som att det är det första man tänker ! hahaha pulka förfan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela