hanna roth

live, love, laugh

Update

Publicerad 2010-10-29 21:21:30 i vardags,

Blev inge godisferre hos Martin då jag missade tre bussar ut till Speeden så jag kom hem typ... Nu! Men dom får säkert kul utan mig. Imorgon blire ju ändå lite 18års firande för världens bästa Ella&Malin så träffar hela gänget då (:

Jag är så himla borta. Hade glömt framkalla mormors kort som jag lovade för nån vecka sen. Så det gör jag nu. En sak till som jag helt hade glömt bort, var att betala några vunna ristrumport från tradera. Så hoppas på att inte få nån himla Påminnelseavgift nu eftersom jag verkligen betalade i sista sekunden... Det vore så, typiskt. På tal om typiskt så tittade jag på Nalle Puh imorse till frukosten.
NOSTALGI!



Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-10-31 11:55:18

Nalle puh är ju för söt :)



Sv: Tack, det var det =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela