hanna roth

live, love, laugh

Vad ska man prioritera?

Publicerad 2010-10-12 19:24:59 i vardags,

Jag är helt fast! Istället för att sätta igång och plugga med något, så sitter jag bara och gör ingenting och funderar på vad jag ska börja med. Jag har ingen aning om vad jag borde prioritera i skolan.
Bara den här veckan har jag:

o Prov på 1700-talet
o Inlämning av Engelskauppgift
o Flera spanskaläxor
o Projektarbete
o Sångläxa
o 2 Gitarrläxor

För det första så vet jag inte ens om jag ska fortsätta med spanskan, och för det andra så har jag fortfarande inte bestämt Projektarbete (vilket jag skulle gjort i fredags....)
Velar mellan dessa:

o Undersöka hur Djur reagerar på Musik
o Lära mig tekniken för att sjunga Klassiskt

GAH. Om någon bara kunde bestämma åt mig eller säga åt mig vad jag ska göra så skulle jag göra det. Att det ska vara så svårt att bestämma sig.

Kommentarer

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2010-10-13 10:31:47

Då bestämmer jag att du kör på den klassiska sången.

Prio 1 - spanska

2 - 1700 tal

3 - engalska

Postat av: elin

Publicerad 2010-10-13 20:44:10

tycker också klassiskt elleeer så kan du ju typ spela in en egen skiva med jullåtar och sälja haha?

Typ "Hannas tolkningar av julsånger" haha. Eller jag tycker du ska lära dig opera, det är ju gryyymt! så kan du ha en uppvisning i aulan med några sånger hehe ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela