hanna roth

live, love, laugh

Allt rullar på nästan för bra

Publicerad 2010-09-08 18:55:32 i vardags,

Wiho! Det här är en bra dag. Stratade sådär, då några idioter stod och skrek utanför mitt fönster halva natten, så jag var lite halvdöd (trött) första lektionerna, men sen efter maten piggnade jag till. Raggmunkar gör så mycket! Sånglektionen gick hur bra som helst. Det var utan tvekan, en av de bästa sånglektioner jag varit på. Helt sjukt nöjd, min sånglärare också om jag får skryta lite... Temat denna termin är klassiskt vilket är rätt svårt så jag är superglad att det gick så bra!
Sjunger bla denna låt som är ur Händels Messias:



Senare på dagen när jag bara skulle in och checka mejlen, så fick jag en glad överraskning! Har vunnit en sommarfototävling med en bild på mig och Speeden (den underbara jag har som header). Jag vann också andrapriset med en bild på mig och Gilda galopperandes genom vatten. Så snart dyker priserna ner i min brevlåda! (: Eller ja, jag har ju ingen brevlåda, men typ brevinkast?

Nu tyckte jag att jag förtjänade en lugn kväll utan varken plugg, ridning, stress eller något. Så blev en snabb sväng förbi min kära häst och nu tänker jag chilla, kolla idol och svulla något gott.

PUSS&KRAM!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-09-08 19:09:16

Grattis till vinsten :) (och andraplatsen)



Sv: Nej, Karlahuset heter det, ligger i samma byggnad som Karla vårdcentral ;)

Klart det är dags att träffas snart, funderar på att åka och kika på kallblodskampen också :)

Postat av: martin jonsson

Publicerad 2010-09-08 19:20:42

GRATTIS!! :)

Postat av: vikky

Publicerad 2010-09-08 20:37:28

haha förstog det :p

jorå det rullar väl på antar jag, jag lever ju fortfarande!

Jo den där selen var ju inte alls vad jag hoppats på, men den duger faktiskt sålänge. :) ska försöka fixa baksele bara, så går det ju att dra lätt med den. ^^

Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Publicerad 2010-09-09 13:57:08

sv: Usch ja! Det är aldrig kul att behöva avliva djur :/



Härligt att allt flyter på bra, you go Hanna! :D

Postat av: vikky

Publicerad 2010-09-10 21:49:11

Fight?



Javisst! hur går det själv i nya stallet och allt? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela