hanna roth

live, love, laugh

den enormt aktiva bloggaren hanna

Publicerad 2011-04-22 22:08:24 i vardags,

Mamma påminnde mig nyss om att det faktiskt står högst upp på min blogg att jag kör på nystart. Vill väl kalla den nystarten för "nystarten som gud glömde". Jag vill komma igång igen och skriva, men det får väl bli då och då.

Något som är helt sjukt är att jag snart tar studenten. Efter ca 13 år i skola så är det slut nu och man får bestämma helt själv vad man ska ha för sen sina resterande år och jag har ingen aning alls. Jag skojar inte, jag har verkligen inte en blekaste aning om vad jag ska hitta på i höst. Plugga, jobba, chilla? okej det sista kan jag stryka eftersom att hästen kostar pengar. Men om jag ska jobba eller plugga vet jag inte, båda och kanske? Får ta mig en funderare över sommaren då jag bara ska jobba och ha det skönt och leva livet som student!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2011-04-22 23:14:14

Åh du har den härliga underbara studenten framför dig. Som jag saknar den! :-)

Postat av: Carro

Publicerad 2011-04-29 00:09:31

Sv: Taack :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela