hanna roth

live, love, laugh

och där klarade vi undergången, häftigt

Publicerad 2012-12-22 03:53:26 i vardags,

idag skulle jorden gå under, ja enligt några psykade idioter någonstans i världen ja vilket typ alla verkar ha gått på. men så var det inte, och nu väntar jag bara på ett nytt datum för nästa undergången vi kommer få 'uppleva'.
 
jag har nog blivit lite av en bitterfitta som klagar över allt lite här och där, eller, det är nog inte så egentligen, men det kanske verkar så. och jag orkar inte bry mig. livet är rätt fint just nu.
sen varför jag skriver det här blogginlägget vet jag inte?
jag halkade in här av en slump och satt och läste mina gamla inlägg, och sen kände jag att shit, det var ett tag sen.
 
 
GOD JUL FÖR FANKEN!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela