hanna roth

live, love, laugh

Sova på saken..

Publicerad 2008-12-29 10:33:04 i fjordisar,

Det gjorde jag. Om Julle alltså. Och fy vad jag tänkte innan jag somnade. Var tvungen att skicka iväg ett sms till Vikky mitt i natten och skriva av mig, blev hur mycket som helst.

Iallafall så kom jag inte fram till ett skit, eller jo, antingen skiter jag i Julle och kör rejset på Maja, även fast jag kommer ångra mig. Maja är ju den bästa jag kan hitta, men vadå, det vore ju inte fel med två bästingar.

Grejen varför jag velar, är ju för att om jag får en foderhäst, måste jag ha ett bättre och roligare jobb (Sjunger på ålderdomdshem nu) Varje söndag, tjänar ca 1000 i månaden. Det är kul, men tar ALL min energi. Och orka fortsätta nu till våren tänkte jag, men jag kan ju jobba typ varannan söndag. Men då blir det typ 500-600 i månaden? Då känns det som att jag lika gärna kan knacka dörr och gå ut med folks hundar.

Jaja, jag vet inte. Ska rida sen med Anchi & Rova sen på "banan". Ska väl mjuka upp lite inför 5e Januari. Då tar vi första lektionen jag och maja tillsammans sedan vår 08. Hon stod ju halt hela sommaren så blev inget med det då.
Nu ska vi komma tillbaka igen, hoppning vet jag ej, jag tror jag satsar på dressyren.

Kramis

Kommentarer

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2008-12-29 11:01:43

Du är söt du!

Var skulle hästen stå?

Postat av: Terese

Publicerad 2008-12-29 14:56:43

Jag hoppas dom har fina grejer imorron =) Woohoo! Julle alltså? Ja där ser man.. han är ju stor så det räcker o blir över iallafall.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela