hanna roth

live, love, laugh

Frosten såklart

Publicerad 2009-04-26 21:34:20 i fjordisar,

Hallåj! Efter en seg men rolig kväll igår, hemma hos Martin med bra vänner!, så åkte jag hem och däckade snabbt på sängen. Gick upp runt 11.00 och åkte iväg ganska snabbt till Frostisarna. Vi åt kakor, pratade, red såklart och åt mat. Lika mys som vanligt. Mamma var med och fick rida Jasse, gick så himla bra så. Alla fjordingar är inte galna mamma :)

Jag red älskade Jullebulleknullefnulle, åh vad jag saknat honom ! Han hade inte blivit riden på tja.. hela vintern, så han var lagom pigg 0 glad :) Sen så dressera jag lite med Jasse, med nilla som lärare, och hoppade även några språng, så roligt så. På hemvägen åkte vi förbi min majsan. Så skritta jag ut en sväng och tvinga mamma följa med ;) Min helg var bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela