hanna roth

live, love, laugh

Hannifer på kryckor

Publicerad 2009-04-16 19:28:55 i vardags,

Goddag. Idag har jag varit lite borta i skallen. Kanske för att jag vaknade och hade ont i foten, och inte kom på varför. Men det var ju för att jag ramlade i trappan igår och vrickade den. Senare igår så for jag av körgradängen på någe konstigt sett. Men såg det inte så allvarligt, för sånt brukar ju hända klumpiga mig ganska ofta. Iallafall och jag snubblar, men jag har inte vrickat foten många gånger. Iallafall så vaknade jag upp och hade ont så det kanske inte var så smart att hoppträna igår. Fast det var fan värt det!

Iallafall så borde jag väl tycka synd om mig själv. Men jag kan inte. Jag är lite för trött för att ens bry mig. Hoppar runt på kryckorna som ett fån och väntar på att det ska bli bättre. Plus att jag har en ganska bra nyhet ang jobbet. Som ni vet så var jag taggad inför en jobbintervju igår ju och lagom nervös med. Iallafall så gick det super bra så i sommar kommer jag jobba på en liten Ö mitt i stan :D Jag är bäst. Stora Holmen here i come!!!

Men jaja, häckar hos Anchi så ska låta henne få datorn så jag ska nog gå och hämta en glass eller något och försöka tycka synd om mig själv för jag har ont i foten som har 6 konserter i helgen, plus en träning. Nu kilar jag. Ha en feting bra helg! PUSS<3

Kommentarer

Postat av: Anchi

Publicerad 2009-04-16 20:48:48

vilka snyggingar ;))))

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2009-04-16 21:26:09

SV: NÄ DOM ÄR NOG HISPIGA, JAG VILL HA DET SLOW...

Postat av: Pappsen

Publicerad 2009-04-17 05:37:03

Du kanske ska låta bli mina skor i fortsättningen!

Nåja, sjung på och vila foten så mycket som möjligt!

Postat av: Elin

Publicerad 2009-04-17 19:00:15

Åh, vilket roligt jobb! då kommer jag och handlar glass. Själv ska jag kanske jobba på dagkollo i hästhagen. Vad kommer du tjäna då hehe :P?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela