hanna roth

live, love, laugh

The reasons

Publicerad 2009-04-15 23:39:52 i vardags,

Hallelåja. Jag är sjukt trött men på riktigt bra humör. Måste få ur mig allt bra. Så skriver lite :D Sen sussar jag. För imorgon är det en rolig rolig dag med rep från 08.00-16.30.. Yey!


  1. Jag hopptränade efter skolan med majsan, och för första gången på ja, typ 1 ½ år hoppade jag 1 meter! Så himla stolt över mig själv. Kanske blir lite hopptävlingar ändå då i sommar.. Maja och jag är bäst :)
  2. Anchi och jag är så himla vip så vi kommer vi uppskivna på gästlistan på Kid down konserten i Sthlm den 10e maj. Så vi både slipper betala och att köa, och får känna oss lite coola på köpet. Najs som fan!
  3. Ska till Stockholm med min bästa vän snart. Grönan med nya insane, stan, och allt det där. Kan inte bli bättre alltså!
  4. Jobb intervju imorgon, och går det som jag tänkt mig så har jag väl typ världens bästa sommarjobb! Love it.
  5. Konsert med skolan fredag och lördag. Även fast kören inte gör så stor insats och våran grupp kanske inte kommer få dansa är det ändå det här som är så kul. Det här som får mig att förstå varför jag håller på med musik, varför jag valde Musikestet.
  6. Mina underbara vänner. Som ställer upp och är sig själva. Jag älskar er!!!
  7. Min bästelibästa familj såklart! Får lite dåligt samvete av att jag typ aldrig är hemma.. Jaja, ganska säker på att jag aldrig blir utkastad, snarare tvärtom ;)
  8. En av de grejerna som gör mina dagar är ju att det är VÅR! alla är glada nu. ALLA blir fan på bra humör när det är vår. Fast nu äre lite klent med sol och värme alltså. Den kommer väl snart igen antar jag. 



    Inget står i nån ordning men pallade inte ha massa punkter. PUSS! Sängen nu.
    ps. nån som vill gå på risbergska festen med mig? jag vill d a n s a

Kommentarer

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2009-04-15 23:48:44

En till punkt.

Du har en familj som älskar dej!

Postat av: Anchi

Publicerad 2009-04-16 16:19:14

det kommer bli så jävla bäst. vi är bäst och kid down är bäst :DDDDD PUSS

Postat av: madde

Publicerad 2009-04-16 20:46:58

de låter kanon tävla lite hoppning så ja har nått att kolla på förutom tråkig jäkla dressyr skit.. ;9

Postat av: Pappsen

Publicerad 2009-04-18 08:45:30

Vippare på Kid Down, nej nu har jag hamnat nr.2 i familjen som musik ambassadör!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela