hanna roth

live, love, laugh

Kadaver?

Publicerad 2009-04-14 23:41:43 i vardags,

"Du är skogens bästa och mest omtycka djur, de ljuva sommarkvällarna ligger du och chillar i värmen och delar med dig av dig själv. Du får även ekosystemet i balans. Du visar respekt mot alla ljud och gör inte förhastade handlingar. Skogen är ditt favoritställe , dock kan vi ofta se dig ligga i vägkanten, då du får smeknamnet roadkill. Alla i skogen gillar dig."

Enligt testet "Vilket djur i skogen är du", på facebook. Där vill jag tillägga att det inte stämmer. Eller okej, det, men minus att jag är död. Himla sjuka test alltså. Men det är sånt jävla roligt tidsfördriv alltså!



Var hos Vikky förut. Var apmys. Satt mest och prata och sådär. Åt lite bruna choklad bollar till laktos mjölk (första gången jag åt laktos mat, det luktade skit men smaka helt okej alltså..) Men den bruden och jag har så otroligt mycket minnen så det inte finns alltså. Så glad att jag harej älskling! <3

Suttit och planerat lite mer. Så nu är Sthlm klart! 9-11 maj åker anchi och jag. Ska bla till grönan och åka den nya insane. Galna som vi är.. Haha! och på konsert, och gå runt i den mysiga staden och köpa dyrt fika! Stockholm är mysmys!

Imorgon blir det sovmorgon till tio typ, då ska jag träffa sara danielsson gammal gode vän en jätte kortis, å efter det blir det konsert rep igen, och sist medn inte minst, så blire hoppträning på kvällen med majsan! ella ska med å fota, tjoho :D nu ska jag börja kryssa ner alla rutor och ta och slagga snart. pussenhej! <3

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-04-15 08:57:13

haha jo de går askalas på jobbet haha. ska jobba en dag i veckan nu fram till sommaren så blir de ju lite mera sen :) men va coolt stora holmen, tuffe tåget? :D vi tar det sen.. haha aldrig fel med pengar o biobiljett ju :] kramis från saris

Postat av: Anchi

Publicerad 2009-04-15 16:32:11

stockholm kommer bli feeetttttt mycket bäst.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela