hanna roth

live, love, laugh

..och där kom posten

Publicerad 2009-04-01 10:26:13 i vardags,

Blev väckt av sjuksköterska från karla runt 08.20. Tjena vad jag bara ville sova då. Sjuuukt trött. Låg och pratade med Anchi inatt i tele till typ halv ett eller något så.. smart tjej!

Fick iallafall en tid, äntligen! Så traskade iväg. Skönt att det bara ligger typ 500 meter bort iallafall, inte så långt att gå direkt. Gjorde halsprov och blev kollad och pratade och allt det där. Har virus som sagt, som kommer gå över snart (ska gå över iallafall) så får inte någon pencillin. Är väl skönt det att slippa det. Jag vill bara bli frisk. Nu har jag inte alls ont i halsen utan är mest hostig, snorig och jävligt trött.

Ändå så sitter jag här. Haha, måste faktiskt anmäla frånvaro till skolan. Hörde för tredje dagen i rad posten dimpa ner i brevlådan. Fortfarande ingenting till mig antar jag. Tråk. Funderar på att skaffa några töntiga brevvänner igen. Jag hade typ 20 st när jag var 10 år.
puss!

Kommentarer

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2009-04-01 15:21:02

Jag vill åxå ha brevvän, det är mys!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela