hanna roth

live, love, laugh

Regnig dag

Publicerad 2009-04-08 22:23:38 i fjordisar,

Hallelåja! Nu är jag hemma igen. Fy tusan vad skönt. Helt sjuuuuukt! Bara sitter nu. Sitter och är. Har hunnit med att äta pannkakor också med nya sylten och lite grädde! Mums på den!

Har idag hunnit med att gymma och rida i det härliga regnvädret. Provade ett annat bett (som vanligt) som inte gick så bra i början, men när jag tog av aachen remmen gick det bättre. Red i nya sadeln både igår och idag. Super bra ären. Fast så himla irriterande att det skaver på benen för jag har stiglädrena innanför.. man måste ju ha himla syntet läder. Oj nu blev det mycket himla.

Igår cyklade jag och Anchi runt på landet på kvällen. Stannade till vid ett hus och spelade lite guitar hero. Som tur var kände vi dom i huset. Det var mysigt fast jag var väldigt trött kan man säga. Sov iallafall väldigt bra och drömde om cyklar och chokladdrycken Pucko. Jag har aldrig varit något av ett pucko fan så det är nog bara för jag drack pucko hos frostisarna i söndags. Jag saknar dom! har trots allt glömt massa saker där, så blir väl att åka dit snart igen!

Har bokat in en till tävling. Tjohoo! Glanshammar, Kolja, P&R, den 19e april. alltså nästa söndag kom jag på alldeles nyss. Träna träna träna träna träna träna. Typ.

Ikväll ska jag sova ensam. Kommer kännas rätt konstigt för jag har de senaste nätterna haft Anchi vid min sida när vi sussat. Ikväll orkade hon inte med mig mer. Jag slåss tydligen sjukt mycket när jag sover så.. hehe...

Nu till det lite bajsiga, eller braiga. Igår red jag med tshirt på kvällen. I dag, mitt på dagen, red jag med tjocktröjor och regnjacka, bar runt på vinterjacka i stallet. Fast rensade och la undan mina vinter grejer iallafall, så snön får inte komma förns typ december ...

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-04-08 22:27:35

hahahaha du är vild! men puss.



Jag ska faktiskt upp kvart i fem imorse så tror inte du hade velat ha mig där :D

Postat av: Anchi

Publicerad 2009-04-08 22:38:04

Det var jag :)) inte du ;o

Postat av: Anchi

Publicerad 2009-04-08 22:54:59

Sv: du får väl smsa om du kommer på något du ska ha :p

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2009-04-09 10:23:27

Va bra att det finns hus att gå in i o spela lite gitarr!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela