hanna roth

live, love, laugh

Sovdags

Publicerad 2009-04-01 23:10:39 i vardags,

Det var den dagen. Gick rätt så fort om jag får säga så.
Eller nej.. Men jag menar har suttit inne söndag 22.00 - nu (torsdag 23.00).. kul liv. not.
Okej tre korta promenader faktiskt :D

Längtar till träningen kommer ihång, vill bara ut och springa i vårluften! Slänga mig i gräset och njuta typ. Idag var det tydligen 23 grader. Men då blev pappa sur när jag sa det. För det var minsann inga med shorts ute. Okej, jag bryr mig inte ett skit om hur många grader det är, man får väl tro vad man vill, bara det är behagligt ! :)

see ya imorgon.
hemma då också.
fast ska köpa hårfärg för unni kommer och färgar mitt hår.
puss!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-04-02 09:53:08

sv: Nej, det gör jag ju inte, tänkte den skulle fortsätta til ldig sen ;P Nej, men den skulle troloigtvis gå uppåt i landet snart för att hitta en hona som tur är :)

Jag vill inte ha den här i alla fall..

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-02 12:47:10

Hej

Du får tävla dressyr med ett 2 eller 3 delat gummibett men inte med ett rakt. Kolla i TR 2 för dressyr där finns alla tilklåtna bett på bild. TR finns på www.ridsport.se

Postat av: anchi

Publicerad 2009-04-02 14:01:36

sv: nej för då funderade jag bara en massa hit och dit och det var mest jobbigt..

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-04-02 14:30:10

Jo, fast vi såg grävlingsspår när vi hittade björnpåren också, så vi har båda :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela