hanna roth

live, love, laugh

Startlista

Publicerad 2009-04-22 16:35:45 i tävlingar å sånt,

Hallåj!
Jag är trött trött så trött. Heleni håller mig vaken på dagarna, sötisen skrev dikter och målade bilder till mig idag :)

Startlistor är uppe, och de visar att jag kommer starta 11.02 på lördag. Startar på plats 16, av 21 stycken. Hur skönt som helst så slipper vi åka redan vid 07.00. För då skulle jag behövt gå upp vid 05.00, om jag skulle hinna packa, borsta, äta, och allt detdär.  Nu behöver vi inte åka förns 09.00, så jag får två timmars extra sömn, najs :D

Nu blire gymmet så trimmar vi häst på banan imorgon, hih. puss!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-04-23 17:42:21

Haha, ja, samma som det :) Fin bild hade du också :)

Postat av: madde

Publicerad 2009-04-23 20:18:03

lycka till på lördag! nej tyvärr kommer jag inte in är borta på rally hela dan tyvärr.... och du de är inget fel på å städa toaletter ;) saknar dig me din galning!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela