hanna roth

live, love, laugh

Wups jag sov kanske lite för länge

Publicerad 2009-04-20 15:16:33 i vardags,

haha Godmorgon! (för min del), nu har väl alla hunnit haft hela dagen att göra saker på (typ vara i skolan), medans jag har varit vaken 40 minuter. Hahahaha, det är faktiskt helt sjukt. Igår var jag trött och utsliten, och ganska lugn då för allt stressande och pressande i veckan och helgen var över. Äntligen. Fast har haft såna sjukt roliga dagar och sådär, så det var värt det kan man säga!

Iallafall så somnade jag runt 23.00 igår, enormt trött. och sov djuuuupt fram till 09.00 imorse då jag kissade lite. Sen slängde jag mig i sängen och somnade igen. Nästa wake up var 14.20. Då väckte mamma mej. Världens bästa mamma har låtit mig sova för jag behövde det. Tack :) Men fan vad chockad jag blev när jag vaknade alltså.. Sov mer än 15 timmar. Jag som brukar vakna strax efter 9 på morgonen även fast jag är trött.

Det var den historian.
Nu till en annan, MINST lika intressan som ni kan skriva upp om ni vill.

Jag har inte haft en enda lektion i skolan sedan den 27e april (updated : ska stå mars). Idag är det den 20e.
Nästan en månad.
första veckan, var jag sjuk.
andra veckan, var det påsklov
och tredje veckan, dvs förra veckan, hade vi konsertvecka.

Jag börjar förstå hur en arbetslös känner dig. För jag vill ju till skolan. Imorgon smällere! hah.
puss sånglektion snart och stan.

Kommentarer

Postat av: Anchi

Publicerad 2009-04-20 15:27:15

27 mars menar du? ;) hihi

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-20 15:28:30

HAHA fan vad trött jag är.

kanske borde sova mer.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela