hanna roth

live, love, laugh

bradag.se

Publicerad 2009-08-19 20:28:13 i vardags,

Tjo
Det har varit en härlig dag. Var sjukt jävla jobbigt att klättra upp och ner och traska över stock och sten men det var samtidigt svinkul! Efter det drog jag med Helen på stan en sväng, vi shoppade lite discofjortisflumm kläder tills imorgon, vi ska ha disco med ettorna. Hihi, hej jag heter hanna och är tolv år. Typ. Men nej fy vad kul det ska bli. Jag och Helen taggar sönder med urusel fjortisdunk.

Nu på eftermiddagen har jag och Ella ridit, red Tuva medans hon red Rova, och sen hämtade jag Maja från sommarhagen. Puss på det.

mhmhmhmhmmh, den här söta grejen fanns på myrorna för 60 kr. vilket fynd!


Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-08-22 16:32:41

Det löser sig alltid ;)

Myrorna är bra ibland :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela