hanna roth

live, love, laugh

Orange(t) träns

Publicerad 2009-08-23 20:38:27 i horsie,

föressten, ofta det inte vore coolt med ett sånt här träns:


Juste en grej jag glömt nämna tror jag, jag ska sjunga nationalsången på Fjord-SM 2011. hehe i Örebro ofc. Då får ni komma och titta typ. Fast det är ett tag kvar då. Men endå, ungefär 23 månader ganska så exakt. Som tur är så hinner jag träna, för jag kan knappt den låten. Även fast jag borde kunna.

hehe, det är mitt slutord.
På lördag ska jag tävla föressten, bra koll. Bruksridning, håll tummarna, eller följ med och håll "team tallemaja" plakat.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-08-23 21:43:43

Kul med Fjord Sm i Örebro, då ska jag se till att vara där!

Aaa, det är hon jag menar :P

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2009-08-24 12:37:59

Har aldrig sett en sådan ful färg på ett träns. Nä, svart är bäst, eller mörkbrunt.

Pussipusss

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-08-25 17:17:39

Nadja vill ha ett vitt träns :)

Man fick ju lång tid på sig att fixa boken, så du hinner nog :)

Postat av: Pappsen

Publicerad 2009-08-26 09:05:33

Hur kan man boka så långt fram i tiden, det är ju t.o.m värre än Madonna och Britney Spears

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela