hanna roth

live, love, laugh

Peppet

Publicerad 2009-08-25 21:47:20 i vardags,

Nöff nöff.
jag är inte så värst bloggsugen, skriver mest för....... nae jag vet inte ens.
Hoppas det är brao med er därute i världen.

Idag har jag hunnit med:

  • Massa lektioner
  •  Skrivit klart min "ansökan" till peppet på skolan =)
  •  Varit med världens bästa Ella
  • Ridit och flummat i stallet
  •  Städat, rensat & plockat lite

Det var typ min dag.
nu ska jag väl typ plocka lite till, sen läsa en dötrist engelska bok, som jag inte ens börjat med......
PUSS!

checka sommarbilden föressten
Ella och Jag i vättern =)

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-08-26 10:38:28

Jo det skulle vara massa öppningserbjudanden i alla fall :) Billiga ridbyxor och sånt :D

Du får åka dit :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela