hanna roth

live, love, laugh

Semesterpaus

Publicerad 2009-08-10 01:44:36 i vardags,

Hejdå nu drar jag på semester.
tar kanske med mig mobilen, funderar faktiskt på att lämna den hemma.

Tack mina underbara vänner att ni finns och ställer upp.

Idag har jag mest bara varit med min älskade mor och lite med resten av familjen. Sen drog jag till Ika och pratade av mig (och badade). Efter det så åkte jag hem där Jessi satt och väntade på mig. Sen innan hon drog kom världens bästa Unni som jag saknat mega mycket. Någon stund efter det dök Ella och Anja upp också. Åh älskade vänner. Ni andra är också bäst. Vad skulle jag göra utan er alltså.

Förövrigt så har jag börjat med P-piller, nu som singel, hehe. Mot det härliga mensverken ofc. Så man får hoppas att man tar död på den, eller någe. Nu ska nog jag och Unni sova.

Ha en bra vecka innan skolan..


I´m still chocked.
Vet inte riktigt vad jag ska göra. Jaja.
:'(

Kommentarer

Postat av: unnilingongurka

Publicerad 2009-08-12 00:45:52

Du är bäst häst !

Du vet vart jag finns

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela