hanna roth

live, love, laugh

Siljan runt, osv

Publicerad 2009-08-15 11:31:11 i vardags,

Hei. Hänger på bibblan igen, men får typ bara sitta här några minuter till för det är 30 minuters gräns, det suger.

Igår åkte vi Siljan runt, det var mys. Sista stoppet vi gjorde var i Leksand där vi stannade på sommarlandet, var dökul! Jag blev typ 7 år yngre, och lekte som en tok. Åkte gokart också fyra gånger, fyfan.

Imorgon rullar vi hemåt. Skönt att komma hem, men har varit jätteskönt här också, skönt att få komma bort lite mitt i alltihopa. På tisdag börjar skolan, wow. puss

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-08-15 13:14:12

vi måste åka till leksand nästa sommar!



och nej, du skulle aldrig kunna gå på toa där hahahahaha :D

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-08-16 12:42:18

Tur det i alla fall, att man kunde bestämma själv :)

Postat av: Sofi

Publicerad 2009-08-23 09:16:56

Själv så cyklade jag siljan runt med min familj + en till familj ;) eller ja... jag satt på pakethållaren i en såndär barngrej för jag var typ 6 år och skulle aldrig orkat cykla! haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela