hanna roth

live, love, laugh

Startlistor

Publicerad 2009-08-27 21:07:10 i fjordisar,

Toodiilooo
På lördag, iövermorgon alltså, ska jag tävla igen. Det var ett tag sen kan man säga, Fjord-SM. och det var typ 23-26 Juli. så nu var det dags igen! Bruksridning den här gången, senast jag tävlade det kom vi sist av 10 ekipage.... Denna gång är det 26 och jag vägrar att komma sist...

Tävlingen är i Karlstad så vi ska åka strax innan 06.00 på lördag morgonen. Imorgon ska jag träna så vi sätter det sista på bruksbanan, och packa och sånt som tillhör liksom.
När vi kommer hem på lördag eftermiddagen/kvällen så fixar vi tacomat och gör redo för mys och möte med stalltjejerna. Blir nog bra =) Nu är jag trött och borde sova.

bjussar på bruxbilder på mig och maja på sm.







Terese som tagit bilderna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela