hanna roth

live, love, laugh

Veckoplaner

Publicerad 2009-08-30 20:02:21 i vardags,

Typ till mig själv =)
Jag har mobilkalendern och den vanliga kalendern men dom blir lätt röriga.

Måndag - Framkalla bilder så jag kan göra lite album, vill inte riskera att bilderna från datorn, min dator är ju cp, ska försöka hinna plugga också.
Tisdag  - Plugga, rida eller gymma.
Onsdag - Rida med Linnea =)
Torsdag - Typ inget planerat, soft
Fredag - Rida med Ella =) sen sover hon över.
Lördag - nOO maraton med Ella och Martin, vårat lag heter MEH (du listar nog ut varför)
Vi har 24 timmar på oss att göra en film! 
Söndag - Typ sova... och Plugga.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-08-31 14:21:08

Jag vill också prova, men bara om dom sänker hindrena först :)

Postat av: Pappsen

Publicerad 2009-09-01 19:59:53

coolt text snitt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela