hanna roth

live, love, laugh

Att det kan bli som man absolut inte anat

Publicerad 2009-12-05 15:46:48 i vardags,

Deed igår var.. Fantastiskt.
Jag kan börja med att säga Tack till alla som kom. Var drygt 100 pers där, sjukt najs!

allt gick som det skulle, om inte bättre. Nu vill jag bara köra igen igen igen. Men det blir väl nångång i vår tror jag väl. Jag älskar verkligen att vara på scen. Jag älskar alla runtomkring mig. Synd för er som inte kom dåå, men det kommer upp filmer på youtube så snart som möjligt.

Igår var annars en extremt händelserik dag. Pratade med mitt ex på förmiddagen och kom överens om att vi skulle börja hälsa på varandra istället för att blänga på varandra. och senare på Deed så öppnades kontakten mellan mig och en gammal bästa vän. Helt sjukt. Det är inget jag trodde skulle hända alltså. Vi har gått och blängt på varandra i.. ja.. typ fem år kanske. Helt otroligt faktiskt.

Nej nu ska jag kanske vara social mot the family. Pappsi fyller.

här har ni en bild på monstret. puss!



grattis papi!

Kommentarer

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2009-12-05 17:38:24

inga fler du ska sluta blänga på nu när du är inne i en slutblängarperiod!? Bra initiativ iaf.

Ni var såå bra igår ALLA 3

Kram

Postat av: Pappis

Publicerad 2009-12-06 17:40:06

Varför väljer du såna "bra" bilder? hrm

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela