hanna roth

live, love, laugh

Fyfan vad jag är bra

Publicerad 2009-12-31 14:49:33 i healthy,

Jojomen vet ni vad! Byxorna passar! Är jag bäst eller är jag.



Alltså har jag lyckats gå ner några kg på två månader.
Nu blire att fortsätta kötta 2010. Friskis & Svettis here I come.

Från 11 till 13 tog jag och Sophia en långpromenad. Shiiit vad skönt det var. Konserhuset-Vasatorget-Ån-Örnsro-Aspholmen-Karlsdal-Gustavsvik-Stan-Hem. Vet inte hur många km men är nog rätt många. Snacka om att jag ska ut och gå mer nu när jag har mina lurar.

Nu sitter jag och funderar på vad som händer ikväll efter vi har ätit på Lilla Indien med familj + m&b + anchi. Jag är inte övertaggad på något speciellt alls, tycker nyår är en överdriven grej bara för att alla ska supa gärnet. Jag skulle inte alls ha så mycket emot att kolla film eller något sen sträcka ut huvudet genom fönstret för att se alla fyrverkerier. Men nu är det så att lilla Robin är på besök i Örebro och jag har lovat han något roligare än så ;)
och nej nu låter jag som en tråkig typ, men det är jag långt ifrån. En fest skulle jag inte tacka nej till, men man kan ju ha kul utan att dricka tills man däckar, ellerhur?

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!

Kommentarer

Postat av: sophia

Publicerad 2009-12-31 19:59:49

tack för promenaden! :D det var nog runt 7-8 km om inte mera! för den där gustavsvikvägen är ca 4 km :D tagga friskis nu alltså!

Postat av: anchi

Publicerad 2010-01-01 02:22:22

du är bäst :DDDDDD puss!

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-01-01 20:03:40

Vad duktig du är :)



Sv: Jag glömde stövlarna hemma och sen orkade jag inte gå hem och hämta dom :P Det är skönt att rida barbacka när det är så kallt - man slipper i alla fall frysa om rumpan :P Gott Nytt År till dig också :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela