hanna roth

live, love, laugh

Planer innan årsskiftet

Publicerad 2009-12-24 17:49:45 i vardags,

Haft en toppendag med risalamalta, julmat, julmys och julklappar. Fått massa kul och behövliga grejer som presentkort, böcker, filmer, pengar osv. Blir att shoppa i mellandagarna!

Nu innan det byter år så måste jag kötta med träningen för att byxorna ska sitta som jag vill. Imorgon ska jag rida och så blir det att dra till Gustavsvik och gymma. Hoppas jag får med mig anchi också...
Sen ska jag försöka träna varje dag mer eller mindre, rider gör jag ju rätt ofta, men måste verkligen använda mitt gustavsvikskort nu innan det går ut (i februari).

Klass återträff på söndag med 9a! Myspys.
På tisdag kommer världens bästa Robin! Finally again. Måste hälsa på han uppe i Norrlandis snart.
På onsdag drar jag och vikky till Karlstad och shoppar på Hööks, så säg till om ni ska ha nåt så köper jag med.

Sen är det massa andra smågrejer som man vill hinna med, innan 2010 kommer och sätter fart.
2010 ska minnsan bli ett toppen år med mycket kärlek & glädje. Jag fyller förtusan 18 år.. shit vad tiden går.
Nu ska jag fira lite mer jul innan den här dagen är över.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-12-25 16:33:05

Hoppas du också fick en bra dag :)

sv: Den ser väl inte så kladdig ut? Det är bara du som tycker det :P

Postat av: sophia

Publicerad 2009-12-25 18:10:46

JÄVLAR 18 år redan:D jag tkr om din nya design den är fräsig! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela