hanna roth

live, love, laugh

Plusochminusochdittenochdatten

Publicerad 2009-12-14 21:03:45 i vardags,

Kanske inte världens bästa dag idag, den har sina minus och plus.
Sura och klagande människor. Fett hår. Slut på torrshampoo. Inget provresultat. Skoltrött. Försov mig. Slut på tuggummin.

och andra smågrejer som jag skulle kunna göra till en bok. men eftersom jag är av den typen som ogillar folk som klagar och vill leva dedär 7,4 åren extra (som man gör om man är en glad människa, och inte en pessimist) just därför ska jag skriva de bra grejerna som gjorde den här dagen till en liiiiite bättre dag. 

Helen såklart. Havreknäckebröd och havregrynsgröt som gör alla mina dagar. Elins och min julklappsrunda på stan. och sist men inte minst: Tjejen som hade stått och väntat på mig vid bankomaten för att jag glömt mina pengar där, så hon kunde ge dom till mig. Ärliga människor. Såna borde det finnas fler av. Då skulle nog alla bli gladare.

Hejdå. Såhär söt var jag idag. Även fast jag var rätt skabbig.



jag tror föressten det inte bara är jag som har en bloggsvacka. märks på de flesta. Tar igen 2010!

PUSS!
Imorgon blir en bra dag, för det är Spinningdags!

Kommentarer

Postat av: sophia

Publicerad 2009-12-14 21:07:47

ahmen ska du säga! tack så mycket för att jag fick göra din dag iallafall! och jag är pank, gjorde slut på dom sista pengarna idag på karrofestbiljett. hmmm köpa provapåkort på friskis sen någon vacker dag? :D och simma får vi fixa snart säg när du kan så klämmer vi bara in det och simmar vafan liksooooom.



FÖRRESTEN, jag har mjäll, det snöar seriöst mjäll från mitt huvud :o

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2009-12-14 21:44:00

puss

Postat av: sophia

Publicerad 2009-12-15 11:20:09

jamen det blir nog fin det:D på torsdag har vi avslutning vid tvp till obestämd tid och sen äre dags för karrofestordning! kan kanske på fredag moahhaha :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela