hanna roth

live, love, laugh

S-s-s-s-snö

Publicerad 2009-12-15 22:33:31 i vardags,

Jag säger bara............ YES!
Äntligen mycket snö.

Jag skiter i att jag ramlat fyra gånger idag och fått ont lite härochdär, typ stukade halft foten. Det är iallafall vinter och det kan det få vara på jul också. Då blir jag glad.

Bättre dag idag.
Ha en mysig natt.
Pöws

PS. alla mina söta läsare, hehe, jag söker lite jobb nu för tiden, tipsa gärna! typ kvällar/helger du vet, så man får lite extra klirr i kassan. stora holmen har ju inte öppet på vintern :(

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-12-16 15:20:30

Aaa, det skulle vara kul :)

Du får gå försikigt så du inte ramlar :P

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-17 20:09:15

haha, sök på mediakonsulterna :p...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela