hanna roth

live, love, laugh

"Kom ihåg"

Publicerad 2009-02-16 13:49:01 i fjordisar,

Jag måste komma ihåg att klippa manen imorgon. Den är bajs!
Tittar på gamla bilder från den tiden då Virre tog hand om manen, ahhahaha skillnad! Jag måste bli bättre, jag har ju faktiskt gått på 2 kurser.

Tror jag nästan ska ta och rida på banan imorgon och arbeta lite alltså. Får väl ta gummibettet, går det inte så rider jag ut istället. Får hacket på onsdag så ! Ett helt nytt hack tillochmed. Hoppas det gör nytta då!

Kolla vad söta dom är. Alice och Tuva (Majas) november 07. Det var tider det! Men snart ska hon igång igen!
Tuva alltså ;)

Kommentarer

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2009-02-17 17:10:04

uppdrag till dej från mej på min sida!

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela