hanna roth

live, love, laugh

Ullared planer

Publicerad 2009-02-05 22:28:56 i fjordisar,

Hallåjj
Nu hamna jag här igen. Händer ju inte ofta nu för tiden, men det är skönt för hjärnan, förut var det verkligen flera timmar dator om dygnet. Sen blir det också ganska mycket dator i skolan.. 
iallafall då, igår planerades det mycket Ullared!

Vi drar iväg den 18e Feb med Palm&Gyll bussen, stiger på i Nybble (som ligger apnära stallet) klockan 02.30,
så nej det blir inge sova för mig innan det, blir väl på bussen, snark.. Mot Ullared! Woohooo

Längst upp och längst fram, så antar att dom har dubbeldäckare, hoppashoppas...
Kommer fram 08.00 tror jag det var, sen äre shopping och mat typ som gäller fram till 17.00 då det är hemresa.

Just nu vet jag inget annat än brunt träns, ridskor och ridbyxor till Alice. Men vi får se vad jag hittar där.
Lär väl komma hem med massa "bra att ha" saker, liksom!

Red i tisdags och idag. Braobra, kommer sakna majsan min, inget stall eller ridning eller träffa henne igen förns onsdag :(( Stockholm ju i helgen, och så kom de massa annat för. Men onsdag har jag redan planerat också, ska rida med Linnea och Oden. Gjorde det idag också. Majas kille ;)

Gonatt.

Kommentarer

Postat av: Mamma Russin

Publicerad 2009-02-06 23:15:36

hej hej .. kul med ullared.. nu blev jag avvis..:)



du.. kan du lära din mammsi att kommentera på min nya blogg sida.. :)



kramkram

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-02-07 18:49:59

Ullared är kul =)

Jo, fast sen finns det ju bra mskor också, dom får man inte glömma :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela