hanna roth

live, love, laugh

Bloggsugen

Publicerad 2009-01-13 21:41:16 i fjordisar,

Fan vad bloggsugen jag är ... Speciellt när man får så många kommentarer :)

Imorgon drar jag mig ut i livet igen. Skola sen stall.
Tror inte jag har energi för att rida ut själv, de andra skulle köra lite senare, vill komma hem tidigt..
Så jag kanske longerar eller något ! Vore lagom bra för majsan att springa av sig, hon har stått sen i söndags,
okej inte farligt länge, men endå, hon har en förmåga att bli rejält pigg om hon inte rids... hehe..

Annars kanske jag kan börja nörda typ horsemanship.. Inte för jag har planer för det, men det är ju bara bra!
Min kompis Emelie har ju häst och pysslar bara med "Akademisk ridkonst" . Det är ju för fränt!
Får väl ta och prova... Markträning alltså.. Bara att googla antar jag, för jag vet ingenting själv..!

Kolla vad sommar!
springa runt i bikini och bara vara, gosa me pållarna och hälla vatten över sig bara för att det är så himla varmt!



Kommentarer

Postat av: Askungen

Publicerad 2009-01-14 00:00:57

Åh söta, fjordingar, och dom är bara så söta och speciellt fina, red mycket ett par fjordingar förut, och tävlade med dom.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela